fietstocht Emmen naar Exloo 6 Juli

Plaats reactie
DIRKJAN67
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 mei 2024, 14:44
Provincie: Gelderland

Re: fietstocht Emmen naar Exloo 6 Juli

Bericht door DIRKJAN67 »

Haĺlo Hettie ik heb bike totaal theo Bruning gebeld maar deze verhuren geen fietsen. Ik heb fiets verhuur koen aan het Weeld gebeld en deze verhuurt wel fietsen. Ik heb besloten om daar een fiets te reserveren. Ik kom met de trein. Hoop dat het goed is dat ik daar een fiets heb gereserveerd. Kunnen we misschien een plaats en tijd afspreken waar we elkaar treffen? Tot zaterdag

Theo S
Berichten: 96
Lid geworden op: 19 aug 2006, 08:50
Provincie: Maak een keuze...

Re: fietstocht Emmen naar Exloo 6 Juli

Bericht door Theo S »

Dag Hettie,

Ik meld me ook aan voor de fietstocht.
Ik huur dan ook een ebike bij fietshuis Koen, Het Weeld 218
7823 EL Emmen
Ik weet nog niet of ik ook blijf eten.

Groet,
Theo

DIRKJAN67
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 mei 2024, 14:44
Provincie: Gelderland

Re: fietstocht Emmen naar Exloo 6 Juli

Bericht door DIRKJAN67 »

Hoi Hettie is er ook een telefoonnummer waar jullie bereikbaar zijn mocht er wat zijn zaterdag?

Hettie D
Berichten: 165
Lid geworden op: 02 feb 2011, 12:47
Provincie: Maak een keuze...

Re: fietstocht Emmen naar Exloo 6 Juli

Bericht door Hettie D »

Hallo Allemaal

Deelnemers aan de fietstocht Emmen e.o Ik zag op de site van Theo Bruning bike totaal dat ze wel fietsen verhuurden.Dus ik heb hem later gebeld en toen zij hij dat ze het niet meer deeden, maar het staat nog wel op de site.Hij zei dat fietsbedrijf Koenen Houtweg nr geef ik nog door,tegenover winkelcentrum Emmerhout de enige was die fietsen verhuurde Daar kan je vanaf 11.15 een fiets ophalen. .Dan moet ik de route wat aanpassen en rijden we eerst naar de uitkijkheuvel De Muur.We kunnen in het winkelcentrum om 11.30 gaan koffie drinken bij Sieben bakkerij. 0591 -622707 .ongeveer 17.30 eten bij Snackbar Kwalitaria Houtweg 292 ,0591=675900 tegenover het fietsbedrijf. Aan de Verlengde Spoorstraat Emmen. is onder het NS gebouw OV fietsenverhuur zonder versnelling,maar ik huur ze ook wel eens als mijn eigen fiets in de reparatie is, en het zijn goede fietsen.4,75 als je lid ben van het ov met je kaart te openen.Dan begin ik de route door de Emmer dennen en is het 11.3o verzamelen bij snackbar Charlie.Gratis parkeren kan je voor body shop Sprankler ,Weerdingerstraat schuin tegenover snackbar charlie.
Aan jullie de keuze of je wel een ovfiets wil huren bij het station dan kan je hem terug brengen wanneer je wil. Of dat je toch een fiets met versnelling wilt.Dan huren we bij f.b.Koenen aan de houtweg een fiets.Dan moet je waarschijnlijk wel om 17.00 terug zijn bij het fietsbedrijf
Ik hoor nog even van jullie wat je wilt en tot zaterdag
Groetjes, Hettie

Hettie D
Berichten: 165
Lid geworden op: 02 feb 2011, 12:47
Provincie: Maak een keuze...

Re: fietstocht Emmen naar Exloo 6 Juli

Bericht door Hettie D »

DIRKJAN67 schreef:
01 jul 2024, 08:12
Haĺlo Hettie ik heb bike totaal theo Bruning gebeld maar deze verhuren geen fietsen. Ik heb fiets verhuur koen aan het Weeld gebeld en deze verhuurt wel fietsen. Ik heb besloten om daar een fiets te reserveren. Ik kom met de trein. Hoop dat het goed is dat ik daar een fiets heb gereserveerd. Kunnen we misschien een plaats en tijd afspreken waar we elkaar treffen? Tot zaterdag
Hallo Dirk Jan
Als iedereen een fiets wil huren bij fietshuis Koen,moet jij een bus nemen van het station naar Emmerhout Het Weeld om 11.00 buslijn geef ik nog door
Ik wacht af of iedereen een ovstationsfiets wil huren of met versnelling bij Koen aan het Weeld.Je hoord nog
Tot zaterdag

Hettie

Hettie D
Berichten: 165
Lid geworden op: 02 feb 2011, 12:47
Provincie: Maak een keuze...

Re: fietstocht Emmen naar Exloo 6 Juli

Bericht door Hettie D »

Theo S schreef:
01 jul 2024, 15:12
Dag Hettie,

Ik meld me ook aan voor de fietstocht.
Ik huur dan ook een ebike bij fietshuis Koen, Het Weeld 218
7823 EL Emmen
Ik weet nog niet of ik ook blijf eten.

Groet,
Theo
Hallo Theo
Gezellig dat je ook mee gaat met de fietstocht. Ik ben bereikbaar op
telefoonnummer is 06-21943703 Tot zaterdag Groetjes Hettie

Betty G
Berichten: 579
Lid geworden op: 31 jan 2010, 17:02
Provincie: Overijssel

Re: fietstocht Emmen naar Exloo 6 Juli

Bericht door Betty G »

Hettie D schreef:
02 jul 2024, 15:23
Hallo Allemaal

Deelnemers aan de fietstocht Emmen e.o Ik zag op de site van Theo Bruning bike totaal dat ze wel fietsen verhuurden.Dus ik heb hem later gebeld en toen zij hij dat ze het niet meer deeden, maar het staat nog wel op de site.Hij zei dat fietsbedrijf Koenen Houtweg nr geef ik nog door,tegenover winkelcentrum Emmerhout de enige was die fietsen verhuurde Daar kan je vanaf 11.15 een fiets ophalen. .Dan moet ik de route wat aanpassen en rijden we eerst naar de uitkijkheuvel De Muur.We kunnen in het winkelcentrum om 11.30 gaan koffie drinken bij Sieben bakkerij. 0591 -622707 .ongeveer 17.30 eten bij Snackbar Kwalitaria Houtweg 292 ,0591=675900 tegenover het fietsbedrijf. Aan de Verlengde Spoorstraat Emmen. is onder het NS gebouw OV fietsenverhuur zonder versnelling,maar ik huur ze ook wel eens als mijn eigen fiets in de reparatie is, en het zijn goede fietsen.4,75 als je lid ben van het ov met je kaart te openen.Dan begin ik de route door de Emmer dennen en is het 11.3o verzamelen bij snackbar Charlie.Gratis parkeren kan je voor body shop Sprankler ,Weerdingerstraat schuin tegenover snackbar charlie.
Aan jullie de keuze of je wel een ovfiets wil huren bij het station dan kan je hem terug brengen wanneer je wil. Of dat je toch een fiets met versnelling wilt.Dan huren we bij f.b.Koenen aan de houtweg een fiets.Dan moet je waarschijnlijk wel om 17.00 terug zijn bij het fietsbedrijf
Ik hoor nog even van jullie wat je wilt en tot zaterdag
Groetjes, Hettie
Hallo Hettie,

Ik heb inmiddels een fiets kunnen huren.
En zorg dat ik met de fiets omstreeks 11:30 bij bakkerij Sieben ben.
Groetjes Betty.

Hettie D
Berichten: 165
Lid geworden op: 02 feb 2011, 12:47
Provincie: Maak een keuze...

Re: fietstocht Emmen naar Exloo 6 Juli

Bericht door Hettie D »

DIRKJAN67 schreef:
29 jun 2024, 09:32
Ik heb fietsverhuur koen gebeld ze hebben nog fietsen te huur. Het Weeld 218 Emmen
Vanaf station buslijn 92 perron e Er staat Zwartemeer op en gaat door Emmerhout halte Houtweg 5min. van het fietsbedrijf Koen
Tot zaterdag

Groeten van Hettie

Hettie D
Berichten: 165
Lid geworden op: 02 feb 2011, 12:47
Provincie: Maak een keuze...

Re: fietstocht Emmen naar Exloo 6 Juli

Bericht door Hettie D »

Elze B schreef:
30 jun 2024, 18:27
Hallo Hettie,

Ik heb wel zin om mee te gaan, maar waar kan ik de auto het beste voor lang parkeren, omdat het bij het station niet kan. Als ik kom, neem ik mijn eigen fiets mee en blijf nadien ook eten.

Hartelijke groeten van Elze.
Hallo Elzo

Gezellig dat jij ook mee gaat met de fietstocht
Tot zaterdag

Hartelijke groet
Hettie

Meindert M
Berichten: 514
Lid geworden op: 22 mar 2006, 13:07
Provincie: Friesland

Re: fietstocht Emmen naar Exloo 6 Juli

Bericht door Meindert M »

Hallo Hettie,

Ga ook graag meefietsen morgen.
Fiets gehuurd.

Mvg,
Meindert

Hettie D
Berichten: 165
Lid geworden op: 02 feb 2011, 12:47
Provincie: Maak een keuze...

Re: fietstocht Emmen naar Exloo 6 Juli

Bericht door Hettie D »

Hallo Mewinderd

Mooi dat je ook mee gaat met de fietstocht,
11.20 bij fietshuis Koen
Het Weeld 218in emmerhout
Tot morgen

Groeten, Hettie

Betty G
Berichten: 579
Lid geworden op: 31 jan 2010, 17:02
Provincie: Overijssel

Re: fietstocht Emmen naar Exloo 6 Juli

Bericht door Betty G »

We hebben een mooie fietsdag gehad, weinig last gehad van de zomerstorm en de regen. Het laatste stuk waaide het wel hard. Door een prachtige omgeving rondom Emmen gefietst en geregeld afgestapt om diverse hoogtepunten tijdens de route te bekijken. Na afloop lekker gegeten bij de kwalitaria. Hettie bedankt voor de organisatie.

En alle deelnemers bedankt voor de gezellige dag.

Groetjes Betty.

Plaats reactie