Adres: Stationsweg 4.
Plaats: Dalfsen.
Verzamelplaats/tijd: In het Oude Station om 12:30. Om 13:00 start de wandeling dus kom op tijd.
Aanmelden voor: 19 december. Dan geef ik het aantal personen wat na afloop blijft eten door.
Kosten: horeca en eventueel het etentje na afloop.
Omschrijving activiteit: Graag zou ik op 2e kerstdag een wandeling rondom Dalfsen willen organiseren. De startlocatie ligt bij het station dus voor ieder makkelijk bereikbaar. Ook kan ik 3 carpoolers vanaf Zwolle (achterkant station/zuidzijde) meenemen. Tel: 038-4659579 en op de dag zelf 06-12214058.
We gaan een kleurenroute wandelen van het wandelnetwerk in het Vechtdal. Vanmiddag (11 nov.) heb ik de oranje route 7,9 km en de groene route 5,7 km voorgelopen. Tussendoor kunnen we
wat drinken in het Oude Station. De liefhebbers kunnen nog mee op de groene route, ik heb hier vanmiddag ongeveer een uur over gedaan.
Kom op tijd dan kun je van te voren een kopje koffie of thee drinken in Het Oude Station en na de wandeling blijven we hier eten. Er is voldoende gratis parkeergelegenheid bij Het Oude Station.
Minimaal 4 personen en maximaal 10 personen.
Bij opgave ook graag doorgeven of je mee wilt eten. En opgegeven voor het eten is ook blijven eten en niet op het laatste moment afzeggen.
[hide]
- Deelnemerslijst:
- Betty
- Anja, blijft niet eten.
- Jannet
- Dirk
- Elzo
- Jan Evert
- Hendrik
- Titia
- Tineke B.
- Trineke