Adres: Haersolteweg 3.
Plaats: 7722 SE Dalfsen.
Verzamelplaats/tijd: Bovengenoemd adres, kwart voor 11 aanwezig, dan kan er nog een kopje koffie worden gedronken.
Aanmelden voor:
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Kosten: Huren van je fiets en horeca/etentje na afloop.
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
Omschrijving activiteit: Ik ben van plan om op deze dag een fietstocht te organiseren, bij de plaatselijke fietsenzaak kan ik fietsen huren.
Kosten: 10 euro per dag voor een gewone fiets met versnellingen en 17,50 euro per dag voor een elektrische fiets.
Uiteraard wordt er onderweg geregeld gepauzeerd, neem ook brood en drinken mee. De route kan onderweg ingekort worden.
Degene die een eigen fiets meenemen kunnen naar de startlocatie gaan. De deelnemers die een fiets willen huren, ik ga vanaf het station met jullie
mee naar de fietsverhuur. Ik ben om 10 uur op het station, de trein uit Zwolle komt tegen 10 uur aan in Dalfsen.
Ik neem mijn eigen fiets mee achterin de auto, kan geen carpoolers meenemen.
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Voor de deelnemers die de fiets meenemen in de trein: Vanaf het station fiets je naar de Blauwe Bogenbrug. Die brug ga je over en daarna rechtsaf, Vechtdijk op.
Bij de 1e, 2e en 3e rotonde ga je rechtdoor, alsmaar deze weg volgen. Tussen de rotonde's veranderd de weg van naam
Rondweg en later in Koeweg. Bij de 4e rotonde sla je rechtsaf, dit is de Haersolteweg. Links is het hof van Dalfsen.
Betty de Gunst, op 15 aug. bereikbaar op tel.nr 06-12214058.
Deelnemerslijst:
[1]Betty. Blijft eten, eigen fiets.
[2]Ria, blijft niet eten, eigen fiets.
[3]Zwannie, er is een elektrische fiets gereserveerd, niet eten.
[4] Ricus, blijft eten, eigen fiets.
[5] Anja, blijft eten, fiets is gereserveerd, 57cm framemaat.
[6] Ineke, blijft eten, fiets is gereserveerd.
[7] Jannet, blijft eten, eigen fiets.