Jaarwisseling aan zee. Volgeboekt

Plaats reactie
Dirk B
Berichten: 179
Lid geworden op: 26 mei 2010, 17:51
Provincie: Maak een keuze...

Jaarwisseling aan zee. Volgeboekt

Bericht door Dirk B »

Wijkaanzee.jpeg
Na vier succesvolle jaarwisselingen te hebben gehad in het Hunehuis, Zeehuis, Hondsrug en het ABK-huis kiezen we ditmaal weer een andere prachtlocatie aan zee

Ditmaal houden we de jaarwisseling 2019/2020 in het natuurvriendenhuis Banjaert bij Wijk aan zee. Het huis (met een camping erbij die met de jaarwisseling gesloten is) ligt in een duinvallei ongeveer 10 minuten lopen van het strand. Een prima locatie voor een wandeling door de duinen en over het strand, en waar we het om doen is natuurlijk: gezellig samenzijn met met de jaarwisseling.

Voor wie dat wil, is er de mogelijkheid om een dag eerder te komen of een paar dagen later te vertrekken, je kunt dan de omgeving wat langer verkennen. Eventueel tot vrijdag 3 januari.
Er is een optie genomen op 8 tweepersoons kamers. Er wordt uitgegaan van een groepsgrootte van 12 t/m 16 personen. Dat betekend dat je een kamer met iemand deelt, maar dat hebben we vaker gedaan en daar heeft niemand moeilijk over gedaan. Wel een goed idee met wie je de kamer deelt van te voren aan te geven, dat maakt het aanmelden bij het Nivon gemakkelijker en is voor je zelf ook prettiger.

Ook houden we ditmaal rekening met de mogelijkheid voor bezinning over het afgelopen jaar in de plaatselijke kerk voor wie dat wil.

Als je lid van het Nivon bent, betaal je per overnachting €20,- en anders €30,- pp exclusief toeristenbelasting en eventuele toeslagen. Het is niet bekend of de bedragen up to date zijn.
Vanaf de nacht van 1 op 2 januari gaan de nieuwe tarieven in, Voor Nivon-leden is dat € 21,00 en anders is dat € 31,50 p.p.p.n. De toeristenbelasting is € 1,00 p.p.p.n. voor 2020 is het nog niet bekend,


Het is een doe het zelf hotel, en met z’n allen hebben we dan ook een leuke kook bezigheid in de centrale keuken.

De kosten voor het inkopen voor de maaltijden, hapjes en drankjes komt er nog bovenop, we maken het niet duurder dan nodig is, maar ook niet te sober.

Heel veel informatie over de locatie vind je op de website van Banjaert, ook is het de moeite waard de nieuwsbrief hier eens door te lezen.
https://banjaert.nivon.nl/

Voor wie vaker heeft meegedaan en de aanmeldgegevens van voorgaande keren bij me bekend zijn kunnen in een reactie hieronder zich aanmelden.

Je kunt je anders ook aanmelden op https://www.inktvisz.nl/jaarwisseling/

Deelnemerslijst geeft ook per 2 personen aan wie de kamer met wie deelt: Dirk-Elze en Frank-Stefan enz.

Er worden vanaf nu geen dames meer toegelaten, gezien het maximale aantal deelnemers bijna bereikt is en de huidige M/V verhouding.


  1. Dirk B
  2. Elze B
  3. Frank L
  4. Stefan N
  5. Anja T
  6. Marijke D
  7. Betty G
  8. Jannet B
  9. Henriët G
  10. Marja M
  11. Frederique R
  12. Joke K
  13. Erik B
  14. Liesbeth B
  15. Ewoud B
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Dirk B op 20 dec 2019, 11:44, 13 keer totaal gewijzigd.

Betty G
Berichten: 562
Lid geworden op: 31 jan 2010, 17:02
Provincie: Overijssel

Re: Jaarwisseling aan zee

Bericht door Betty G »

Hallo Dirk ik kom, moet de feestdagen-verdeling nog even afwachten. Hoop het begin oktober te weten. 31 dec. moet ik werken, dus overnacht alleen 31-12 op 1-1. Ik kan geen carpoolers meenemen, ik hoopt dat ik 31 dec. de dienst krijg tot 14:00 dan kan ik meteen door. Moet ik tot half 5 probeer ik ook eerder weg te gaan maar kom ik w.s. na het eten. Blijf 1 januari de hele dag nog, heb de 2e een vrije dag gevraagd. Het is voor mij ver rijden dus wil er zoveel mogelijk van genieten.

Groeten Betty.

Dirk B
Berichten: 179
Lid geworden op: 26 mei 2010, 17:51
Provincie: Maak een keuze...

Re: Jaarwisseling aan zee

Bericht door Dirk B »

Hai Betty,
Misschien een idee er een dag bij aan te knopen , dat je 2 januari wat uitgeruster naar huis kan

Dirk B
Berichten: 179
Lid geworden op: 26 mei 2010, 17:51
Provincie: Maak een keuze...

Re: Jaarwisseling aan zee

Bericht door Dirk B »

Waar blijven de heren?

Betty G
Berichten: 562
Lid geworden op: 31 jan 2010, 17:02
Provincie: Overijssel

Re: Jaarwisseling aan zee

Bericht door Betty G »

Mag je langer blijven? Ik sprak Elzo gisteren nog en die wilde dat ook doen. Hij komt ws ook maar laat dit uiteraard ZELF weten.

groetjes Betty.
Laatst gewijzigd door Betty G op 15 sep 2019, 20:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Dirk B
Berichten: 179
Lid geworden op: 26 mei 2010, 17:51
Provincie: Maak een keuze...

Re: Jaarwisseling aan zee

Bericht door Dirk B »

Hoi Betty , je kunt zelf ook een overnachting boeken bij Banjaert voor 1 januari, je krijgt dan een extra factuur voor één overnachting.
Mochten er meer belangstelling hebben om 1 januari erbij te doen , zou ik dat kunnen aangeven bij het aanmeldsecretatiaat.
De tarieven van 2020 worden dan denk ik wel gehanteerd.
Nu begreep ik ook dat er iemand buiten mij om bij Banjaert geboekt heeft.

Dirk B
Berichten: 179
Lid geworden op: 26 mei 2010, 17:51
Provincie: Maak een keuze...

Re: Jaarwisseling aan zee

Bericht door Dirk B »

Ik heb het ams van Banjaert nog een email gestuurd over een verlenging, zelf bijboeken of bij de optie te betrekken.
Als het om twee personen gaat denk ik dat ze zelf moeten bijboeken, maar wacht eerst haar reactie af.
Misschien boek ik zelf ook wel een extra dag in januari bij.
Elzo kan zich gerust aanmelden voor de 31ste.
Omwille van het overzicht voor het ams stuur ik de gegevens pas door , ik schat zo in, eind oktober of bij de 16de aanmelding.

Betty G
Berichten: 562
Lid geworden op: 31 jan 2010, 17:02
Provincie: Overijssel

Re: Jaarwisseling aan zee

Bericht door Betty G »

Hallo Dirk, ik wacht even de feestdagenverdeling af. En ik heb zojuist bericht gehad van het nivonhuis, ze willen dat de kamers door jou worden geboekt. Wij moeten dat niet individueel gaan doen. Bij deze geef ik het door.

Groetjes Betty.

Dirk B
Berichten: 179
Lid geworden op: 26 mei 2010, 17:51
Provincie: Maak een keuze...

Re: Jaarwisseling aan zee

Bericht door Dirk B »

Het ams van Banjaert meld nog het volgende:
de periode rond oudejaarsavond is hoogtarief, de tarieven 2018 en 2019 zijn gelijk. Vanaf de nacht van 1 op 2 januari gaan de nieuwe tarieven in, Voor leden is dit € 21,00 en voor niet leden € 31,50 p.p.p.n. De toeristenbelasting is € 1,00 p.p.p.n. voor 2020 is het nog niet bekend,

Degenen die langer willen blijven of eerder willen komen krijgen hiervoor een aparte factuur. Ik hou rekening met uw indeling opdat men niet behoeft te veranderen van kamer. Als men het al weet hoelang men blijft lijkt het mij net zo handig dit bij dezelfde opgave te doen.

( Opmerking: met leden wordt bedoeld wie Nivonlid is.)

Elze B
Berichten: 49
Lid geworden op: 17 dec 2007, 16:08
Provincie: Maak een keuze...

Re: Jaarwisseling aan zee

Bericht door Elze B »

Hallo Dirk,

Ik geef mij ook op voor de jaarwisselingsactiviteit in de Banjaert. Ik was zelf van plan om 30 december te komen en ook nieuwjaarsdag te blijven en dan 2 januari weer terug te gaan. Ik heb begrepen, dat ik geen 1 persoonskamer kan boeken. Zou ik misschien weer met jou de kamer kunnen delen.
Ik wacht af.

De Hartelijke groeten
van Elze,

Dirk B
Berichten: 179
Lid geworden op: 26 mei 2010, 17:51
Provincie: Maak een keuze...

Re: Jaarwisseling aan zee

Bericht door Dirk B »

Hoi Elze, prima hoor.

Dirk B
Berichten: 179
Lid geworden op: 26 mei 2010, 17:51
Provincie: Maak een keuze...

Re: Jaarwisseling aan zee

Bericht door Dirk B »

Als Betty aan mij doorgeeft dat ze 2 januari huiswaarts keert is het goed. Net wat je zelf zegt heb ik afgesproken met het ams dat ik van iedereen alle gegevens doorstuur in één keer. Tot die tijd kun je nog van gedachten veranderen voor bv een dag erbij of toch liever de 31ste ipv 30.
Het is belangrijk dat ik van iedereen alles goed op een rijtje heb en op het laatst alles goed doorgeef zoals jullie het willen.

Dirk B
Berichten: 179
Lid geworden op: 26 mei 2010, 17:51
Provincie: Maak een keuze...

Re: Jaarwisseling aan zee

Bericht door Dirk B »

Hier nog even het volgende: Er worden vanaf nu geen dames meer toegelaten, gezien het maximale aantal deelnemers bijna bereikt is en de huidige M/V verhouding.

Dirk B
Berichten: 179
Lid geworden op: 26 mei 2010, 17:51
Provincie: Maak een keuze...

Re: Jaarwisseling aan zee

Bericht door Dirk B »

Ik word verlegen van die vrouwen. kan niet één van jullie een vriend uitnodigen?

Betty G
Berichten: 562
Lid geworden op: 31 jan 2010, 17:02
Provincie: Overijssel

Re: Jaarwisseling aan zee

Bericht door Betty G »

Hallo allemaal,

Vandaag kreeg ik bericht van de feestdagen, ik moet de 31e toch een dagdienst werken. Kom dus na het eten en kan geen carpoolers meenemen.
Blijf t/m 2 januari. De 3e moet ik weer werken, vandaar.


Groetjes Betty.

Plaats reactie