Schaatsen en zwemmen in Assen

Gesloten
Meindert M
Berichten: 498
Lid geworden op: 22 mar 2006, 13:07
Provincie: Friesland

Schaatsen en zwemmen in Assen

Bericht door Meindert M »

Locatie: schaats- en zwemparadijs de Smelt
Adres: Stadsbroek 17
Plaats: Assen
Verzamelplaats/tijd: 14.00 uur in de kantine
Aanmelden voor: 20 februari
Kosten: schaatsen en/of zwemmen en het eten


Omschrijving activiteit:
Vorig najaar heb ik voorgesteld om te gaan schaatsen en zwemmen in Assen. Dat is niet doorgegaan. Maar binnenkort gaat deze activiteit WEL door en wel op zaterdag 24 febr. Daarom staat deze activiteit weer in de lijst.

Ik heb momenteel 10 mensen die zich voor het schaatsen en/of zwemmen hebben opgegeven. De meeste personen ken ik van een andere christelijke activiteitgroep.

Als je wilt mee doen geef dan even aan wat je gaat doen:
Schaatsen of
Zwemmen of
Schaatsen+Zwemmen
en of je meedoet met het gezamelijk eten.

Hieronder valt nog het een en ander over de activiteit te lezen.

Je kunt gaan schaatsen op de halfoverdekte 400m ijsbaan maar je kunt er ook voor kiezen om te gaan zwemmen en badderen in het subtropisch zwemparadijs (met 25m wedstrijd-buitenbad en een watertemperatuur van 23 graden). Met het zwemkaartje mag je ook gebruik maken van de fitnessruimte.
Je kunt ook aan beide sporten gaan beoefenen, bijv. schaatsen tot 15.30 a 16 uur en daarna nog een uur zwemmen.
Rond 17.30 gaan we eten in het restaurant van het sportcomplex. Alleen sporten en niet gaan mee-eten kan uiteraard ook.

Schaatsen is mogelijk tot 16.30 uur voor € 5,-. Schaatsen huren kan voor € 6,- (legitimatiebewijs nodig).
Het zwemmen kost € 4,50 voor het 1e uur en elk volgend uur kost € 3,50. Als je kiest voor zwemmen kun je gratis koffie, fris en thee nuttigen. Het zwemparadijs is de hele middag open.
Een maaltijd in het restaurant kost tussen € 11 en € 15.

Ieder doet wel voor eigen risico mee. Als je na opgave niet kunt, moet je wel bereid zijn eventuele onkosten daardoor te willen vergoeden. Voor het restaurant moet namelijk worden gereserveerd.

Wie weet tot ziens.


Groet,
Meindert Marinus



[hide]
  1. Deelnemerslijst:
[/hide]

Lidy de V

re: Schaatsen en zwemmen in Assen

Bericht door Lidy de V »

Hierbij mijn aanmelding voor schaatsen + eten

Beheerder
Site Admin
Berichten: 250
Lid geworden op: 21 feb 2006, 13:06
Provincie: Groningen

re: Schaatsen en zwemmen in Assen

Bericht door Beheerder »

Via het formulier aanmelding van:

Henny B (schaatsen + eten)

Beheerder
Site Admin
Berichten: 250
Lid geworden op: 21 feb 2006, 13:06
Provincie: Groningen

re: Schaatsen en zwemmen in Assen

Bericht door Beheerder »

Via formulier aanmelding van:

Anne van der V (schaatsen + eten)

Gesloten