Show en diner--House of Horror

Plaats reactie
Jos P
Berichten: 61
Lid geworden op: 17 dec 2006, 17:36
Provincie: Maak een keuze...

Show en diner--House of Horror

Bericht door Jos P »

Leeftijdsgroep: Alle
Locatie: Enschede
Adres: Raiffeisenstraat 25a
Plaats: 7514 AM Enschede
Verzamelplaats/tijd: 19.30
Aanmelden voor: 25 februari (vroegboekers) wie daarna wil boeken moet afwachten of er nog plek is.
Kosten: €45+€5 voorCS vroegboekers krijgen 35%korting


Omschrijving activiteit:Zin in een griezelig gezellige avond uit met uw vrienden ? Kom dan naar het House of Horror in Enschede. Er is geen andere plek waar ze je zo de stuipen op het lijf jagen.

Je wordt op griezelige wijze welkom geheten en uitgenodigd om naar de Zaal der Geesten te gaan om aldaar het glas te heffen.
De Directeur neemt het vanaf hier over en leidt je langs duistere oorden uit een ver verleden. Je ontmoet de meest vreemde en angstaanjagende wezens. Allemaal verdwaald in het House of Horror.

Om van de schrik te bekomen, kun je in de Zaal der Geesten iets drinken. En omdat al die angstaanjagende belevenissen hongerig maken, hebben de griezels in het House of Horror een heerlijk buffet voor je samengesteld.

Als je je laatste avondmaal hebt genoten, kom je terecht in een nachtmerrie, een absurde droom, waar je nog lang van wakker zal liggen.

Zij die deze show hebben overleefd, kunnen aan de bar bijkomen van alle verschrikkingen van de avond en hier kan nog even lekker gedanst worden.


[hide]
  • Deelnemerslijst:
[/hide]

Gast

re: Show en diner--House of Horror

Bericht door Gast »

Als oprechte christen heb ik heel erg veel moeite met een activiteit als deze.
Bidden we niet dagelijks: Leid ons niet in verzoeking?
Met deze activiteit bevinden we ons midden in het hol van de duivel, geesten, horror, angsten
Laat dit asjeblieft rusten, en je ziel niet nog meer vervuilen/ de duivel de kans te geven er in te komen wonen.
Dus breng je jezelf nog meer in verzoeking, kan hier zegen op rusten??

Dit moest mij even van het hart

LN

Wienke B

re: Show en diner--House of Horror

Bericht door Wienke B »

Linda,

ik kan me helemaal vinden in jouw reactie!! Dit is not the place to be.

Wienke

Plaats reactie