Ravenstein bij Kaarslicht

Plaats reactie
Susan H
Berichten: 56
Lid geworden op: 24 feb 2008, 17:52
Provincie: Maak een keuze...

Ravenstein bij Kaarslicht

Bericht door Susan H »

Plaats: Ravenstein
Verzamelplaats/tijd: uiterlijk 18.15 uur station Ravenstein
Aanmelden: uiterlijk woensdag 8 december 2010
Kosten: EUR 1,50 voor de avond en verder wat je zelf wilt besteden aan inkopen, eten en drinken

Omschrijving activiteit:
Op zaterdag 11 december 2010 om 18.45 uur luiden de kerkklokken in Ravenstein. Terwijl de elektrische verlichting dooft, ontsteken de centrumbewoners kaarsen in en rond hun huizen: Ravenstein baadt in sfeervol kaarslicht. Om 19.00 uur wordt Ravenstein bij kaarslicht officieel geopend door de burgemeester en Marco Bakker, die het Kerstverhaal voorleest. Tijdens een wandeling door Ravenstein kunt u genieten van optredens van meer dan 20 koren en muziekgezelschappen. Ook zijn er theateroptredens en worden er nostalgische beroepen uitgebeeld. De oude stadsgracht wordt sprookjesachtig verlicht door een reusachtig drijvend kaarsenmozaïeken met duizenden kaarsjes. De met ontelbare kaarsen verlichte pastorietuin, de molen op het bastion, de levende kerststal en de creativiteit in en om de huizen van de stadsbewoners maken dit sfeervolle evenement compleet. Tijdens Ravenstein bij kaarslicht proeft u de kerstsfeer in een betoverend mooie setting. Een evenement dat u niet mag missen!

Bovenstaand een omschrijving van Ravenstein bij Kaarslicht, te vinden op de site, die heel wat belooft, zie http://www.ravensteinbijkaarslicht.nl

Ik las op de site dat je het beste met de trein kunt komen. De avond begint om 19.00 uur, het is een kwartiertje lopen vanaf het station. Ik zal nog een verzamelpunt zoeken.

's Middags is er vanaf een uur of 15.00 ook kerstmarkt. Is daar belangstelling voor? Dat brengt wel met zich mee dat er dan ook gegeten moet worden. We gaan niet uitgebreid uit eten, maar er zullen denk ik wel genoeg kraampjes staan waar ze iets te eten verkopen.

Om 21.15 uur wordt Ravenstein bij kaarslicht afgesloten met de traditionele samenzang op het Marktplein.

Graag hoor ik uiterlijk a.s. woensdag 8 december wie er mee wil gaan (alleen de avond of de avond en de middag).

Groeten,

Susan



[hide]
  1. Deelnemerslijst:
[/hide]
Laatst gewijzigd door Susan H op 09 dec 2010, 22:11, 3 keer totaal gewijzigd.

Nicoline Z
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 nov 2008, 08:09
Provincie: Maak een keuze...

re: Ravenstein bij Kaarslicht

Bericht door Nicoline Z »

Dag Susan,
het is voor mij niet naast de deur, maar het lijkt me wel erg leuk om aan deze activiteit mee te doen.
het lijkt erop dat het niet gaat sneeuwen, dus reizen met het openbaar vervoer moet lukken.
voor de kerstmarkt 's middags heb ik ook belangstelling.
Ik hoop dat er meer belangstellenden zijn of komen
ik lees het wel
Nicoline Z

Susan H
Berichten: 56
Lid geworden op: 24 feb 2008, 17:52
Provincie: Maak een keuze...

re: Ravenstein bij Kaarslicht

Bericht door Susan H »

Hoi Nicoline,

Tot nu toe hebben 5 mensen zich aangemeld, te weten: Bert, Peter-Paul, Riet, jij en ik. Van een 6de hoop ik vanavond nog wat te horen. (Niet dat je veel hebt aan die namen, want je kent ze niet, maar het geeft een klein beetje een idee).

Morgen stuur ik je in een persoonlijke bericht de definitieve afspreekplaats en tijd.

Susan

Dineke S

re: Ravenstein bij Kaarslicht

Bericht door Dineke S »

Hallo Susan:

Hoe oud zijn de deelnemers?

Groetjes van Dineke S.

Susan H
Berichten: 56
Lid geworden op: 24 feb 2008, 17:52
Provincie: Maak een keuze...

re: Ravenstein bij Kaarslicht

Bericht door Susan H »

Ik denk ongeveer tussen de 40 en 55 jaar. Van één persoon weet ik het niet; zij komt met iemand mee.

Susan

Liesbeth B1
Berichten: 10
Lid geworden op: 20 mei 2007, 14:49
Provincie: Maak een keuze...

re: Ravenstein bij Kaarslicht

Bericht door Liesbeth B1 »

Hallo Susan,

Zie het vandaag, 9 december, pas. Lijkt me erg leuk! Weet nog niet of ik het geregeld kan krijgen. Is het eventueel nog mogelijk om aan te sluiten.

Graag als het kan een mob. nummer waar ik me nog op kan geven.

Groeten, Liesbeth

Susan H
Berichten: 56
Lid geworden op: 24 feb 2008, 17:52
Provincie: Maak een keuze...

re: Ravenstein bij Kaarslicht

Bericht door Susan H »

Ja, je kunt nog aansluiten. Zie persoonlijke email.
Susan

Plaats reactie