25 en 26 september - Tocht om de Noord

Plaats reactie
Hendrik Ritsema
Berichten: 251
Lid geworden op: 23 feb 2006, 17:43
Provincie: Groningen

25 en 26 september - Tocht om de Noord

Bericht door Hendrik Ritsema »

Omschrijving activiteit:
Een 2-daagse wandeling dwars door de Provincie Groningen van Delfzijl naar Zoutkamp. Dit jaar staat de tocht in het teken van het zintuig: ruiken. U wandelt als het ware door de Keuken van Groningen en zult, onderweg Groningse streekproducten gaan 'ruiken', proeven en meer in bijzondere gebouwen zoals kerken, musea, borgen en molens. U krijgt een Raaisbewies dat niet alleen dient als stempelkaart maar ook als paspoort voor de Top Vief, de dorpen Zoutkamp, Zeerijp, Wehe-den Hoorn, ten Boer en Termunten. Vanaf het eerste weekend van mei tot het eerste weekend van september is maandelijks een ander dorp een ‘top’ locatie en laat zien wat het op cultureel-toeristisch gebied allemaal te bieden heeft. Van mooie wandeltochten tot het bezoek aan een leuk museum of huiskamerrestaurant. Afstand: 80 km. Deelname: € 18,- per dag of € 33,- per 2 dagen (voorinschrijving). Na 1 september € 20,- en € 35,-. Meer informatie, aanmelding en een video om vast in de stemming te komen: www.tochtomdenoord.nl en hier de trailer om in de stemming te komen: http://www.inter-action.nl/tocht/2010/spot/

Ik wandel zelf de lange afstand: 2 x 40 km.
Wie wandelt met mij mee?

Bij de Tocht om de Noord kun je kiezen voor verschillende afstanden.
Zo kunt u op de eerste dag kiezen uit 4 mogelijke afstanden:
Delfzijl - Warffum (43 km)
Godlinze - Warffum (30 km)
Zeerijp - Warffum (20 km)
Middelstum - Warffum (10 km)

Op de 2e dag kun je een keus maken uit 3 afstanden:
Warffum - Zoutkamp (37 km)
Eenrum - Zoutkamp (23 km)
Warfhuizen - Zoutkamp (17 km)

Uit de bovenstaande afstanden kunt u uw eigen wandelcombinatie kiezen
Laat hieronder weten wat jouw voorkeur is en wandel samen als groepje ChristenSingles


[hide]
  1. Deelnemerslijst:
[/hide]

Gast

re: 25 en 26 september - Tocht om de Noord

Bericht door Gast »

Het lijkt me ontzettend leuk om met deze tocht mee te lopen. Maar een tocht van 80 km is waarschijnlijk te lang voor mij. Mijn voorkeur gaat uit naar de helft, dus 2x 20 km. Bijvoorbeeld van Zeerijp naar Warffum op dag 1 en op dag 2 van Eenrum naar Zoutkamp. Zijn er mensen die dit zien zitten? Ik ben zelf nog aan het nadenken, dus pin me nog nergens op vast.

Plaats reactie