praise avond Vlaardingen (evt + spelmiddag)

Plaats reactie
Nicolien B
Berichten: 17
Lid geworden op: 01 jan 2009, 20:31
Provincie: Maak een keuze...

praise avond Vlaardingen (evt + spelmiddag)

Bericht door Nicolien B »

Leeftijdsgroep: iedereen
Locatie: zie bericht hieronder
Adres: zie hieronder
Plaats: Vlaardingen
Verzamelplaats/tijd: locatie
Aanmelden voor: n.v.t. tenzij ook middag
Kosten: collectegeld


Omschrijving activiteit: Praise avond Vlaardingen
Uit mijn mail overgenomen:
Hallo Allemaal, De Praiseavond staat weer voor de deur. En deze avond is een speciale avond. 12 juni a.s. Is helaas de laatste avond van het seizoen. Maar niet getreurd, want deze avond wordt super leuk en na de zomervakantie zijn we snel weer terug.
Even over de komende avond! D-Votion komt weer optreden en heeft een spetterend optreden voor ons gemaakt. Daarnaast hebben we een verrassing!!! Wat het is kan ik natuurlijk niet zeggen, het is iets heel speciaals.
De spreker die komt is ook een bekende: ds. Brink hij zal de avond verder inkleuren rond het thema Vuur & Vlam.
Wij hopen op een mooie afsluiting van dit seizoen. Dit kan natuurlijk niet zonder een grote hoeveelheid mensen. Dus kom 12 juni naar het Geuzencollege aan de Willem de Zwijgerlaan 230 in Vlaardingen. Neem je vrienden, buren of bekenden mee. Dan wordt het een geweldige avond ter ere van God.
Kijk voor meer informatie op de site: www.praiseavondvlaardingen.nl
Vriendelijke groeten, Praiseavond Vlaardingen.

Desgewenst kunnen we 's middags vanaf een uur of drie ook spellen spelen en kan er bij mij worden meegegeten. Stuur dan even een pb, dan geef ik je mijn adres door bij beantwoorden. Anders kun je gewoon zelf naar de locatie gaan. Let op: aantal parkeerplaatsen vlakbij is beperkt, wel kun je iets verder de wijk in gaan en dan ook gratis parkeren. Misschien tot ziens? Groeten Nicolien


[hide]
  1. Deelnemerslijst:
  2. Nicolien
[/hide][font=Arial] [/font]

Plaats reactie