Opwekking bezoeken vanuit een boerderij (niet kamperen)

Plaats reactie
Nicolien B
Berichten: 17
Lid geworden op: 01 jan 2009, 20:31
Provincie: Maak een keuze...

Opwekking bezoeken vanuit een boerderij (niet kamperen)

Bericht door Nicolien B »

Leeftijdsgroep: 20+
Locatie: Opwekkingconferentie / boerderij te Oldebroek
Adres: volgt later
Plaats: Biddinghuizen
Verzamelplaats/tijd: Boerderij of terrein Opwekking
Aanmelden voor: zo spoedig mogelijk i.v.m. reserveren (nog 2 a 3 plaatsen)
Kosten: 20 euro pp per nacht incl. ontbijt, max 10 personen


Omschrijving activiteit: bezoek pinksterconferentie Opwekking vanuit een boerderij. Deze ligt op ca. 11 km. van het Opwekkingsterrein. Je kunt evt. een fiets huren. Mocht je liever de auto nemen, dat kan ook, dan moet je zelf een parkeerkaart kopen bij Opwekking. Voor de conferentie zelf hoef je niet te betalen (wel collectegeld natuurlijk). De conferentieprijs is alleen voor als je op het terrein wilt kamperen. En dat willen wij juist liever niet...
Ontbijt en beddengoed/handdoeken zijn inbegrepen. Je kunt 1, 2 of 3 nachten blijven. Tot nu zijn er 3 mensen voor 3 nachten, 3 voor 2 (vr-zo) en 4 voor 1 (zat-zo), 6 dames en 1 heer. In principe zit het nu van zat op zo vol met 10 mensen (1 onder voorbehoud), andere nachten is dus nog plaats.
Wil je meer info? Stuur even een bericht. Ik zie uit naar jullie reacties en wellicht tot ziens! Groeten, Nicolien


[hide]
  1. Deelnemerslijst:
  2. Nicolien
  3. Liesbeth
[/hide]
Laatst gewijzigd door Nicolien B op 29 apr 2010, 21:55, 3 keer totaal gewijzigd.

Diana H
Berichten: 22
Lid geworden op: 22 nov 2008, 10:35
Provincie: Maak een keuze...

re: Opwekking bezoeken vanuit een botel (dus niet kamperen)

Bericht door Diana H »


Seke P
Berichten: 25
Lid geworden op: 24 jul 2009, 21:00
Provincie: Maak een keuze...

re: Opwekking bezoeken vanuit een botel (dus niet kamperen)

Bericht door Seke P »

Hoi,

Lijkt mij wel wat, was er vorig jaar 1 dag, wil er dit jaar wel langer heen... :)

Groetjes,

Seke

Nicolien B
Berichten: 17
Lid geworden op: 01 jan 2009, 20:31
Provincie: Maak een keuze...

re: Opwekking bezoeken vanuit een botel (dus niet kamperen)

Bericht door Nicolien B »

Ik denk niet dat het gaat lukken om genoeg mensen te vinden om een botel af te huren, maar wellicht is een 4- of 6-persoons caravan dan een optie. Een vriendin van mij, Evelien, wil ook mee, dus dan zijn we al met 4 en er is nog 1 heer geinteresseerd als we met wat meer mensen zijn. Maar dan moet ik wel eind deze maand gaan proberen te reserveren denk ik... Of anders zal het toch bed&breakfast of het duurdere botel worden ben ik bang.

Nicolien B
Berichten: 17
Lid geworden op: 01 jan 2009, 20:31
Provincie: Maak een keuze...

re: Opwekking bezoeken vanuit een botel (dus niet kamperen)

Bericht door Nicolien B »

Evelien en ik willen trouwens op zondagavond vertrekken omdat zij de volgende dag moet zingen met haar koor en mijn nichtje doet belijdenis dus daar wil ik bij aanwezig zijn... Voor ons gaat het dus om 2 nachten of evt. 1 als we pas op zaterdagochtend komen... Nicolien

Miranda S

re: Opwekking bezoeken vanuit een boerderij (niet kamperen)

Bericht door Miranda S »

Hallo mensen,

Het lijkt mij een leuk idee om mee te gaan.
Graag zou ik wat meer info hierover willen of met iemand willen spreken.
via een PB (Privé Bericht)

Groetjes

Nicolien B
Berichten: 17
Lid geworden op: 01 jan 2009, 20:31
Provincie: Maak een keuze...

re: Opwekking bezoeken vanuit een boerderij (niet kamperen)

Bericht door Nicolien B »

Miranda gaat ook mee en als het goed is zit het nu met 10 mensen van zat op zo vol, tenzij er 1 die onder voorbehoud staat, toch niet komt...
Je kunt altijd even een berichtje sturen als je reserve wilt staan en van vr op zat en van zo op ma is er sowieso nog plaats.
Groeten, Nicolien

Anja P

re: Opwekking bezoeken vanuit een boerderij (niet kamperen)

Bericht door Anja P »

Hoi,
zag deze activiteit. Wil dit jaar naar Opwekking; dacht wel heen en weer te kunnen reizen, maar dit lijkt wel praktischer en leuker.

Zou dus voelen voor 1 nacht van zondag op maandag. Kan ik er nog bij en krijg ik dan wat meer info over de organisatie van de aktiviteit?
Groetjes, Anja

Nicolien B
Berichten: 17
Lid geworden op: 01 jan 2009, 20:31
Provincie: Maak een keuze...

re: Opwekking bezoeken vanuit een boerderij (niet kamperen)

Bericht door Nicolien B »

Gezellig, Anja. Bij Miranda is er iets tussen gekomen dus je zou ook meer dan 1 nacht kunnen blijven als je wilt. Ik hoop dat je nog even antwoordt op mijn pb.
Er is misschien ook nog plaats voor een tiende persoon dus wie nog interesse heeft, stuur me even een pb.
Tot nu toe gaan mee vanuit christen singles: Liesbeth, Seke, Diana, Anja en ikzelf. Daarnaast nog Evelien, Marten, Anita en Jolien via mij.
Corrie zou misschien komen maar als zij niet komt is er dus een plekje vrij. Groeten, Nicolien

Nicolien B
Berichten: 17
Lid geworden op: 01 jan 2009, 20:31
Provincie: Maak een keuze...

re: Opwekking bezoeken vanuit een boerderij (niet kamperen)

Bericht door Nicolien B »

Beste allemaal, ik heb vandaag de verhuurster gebeld. Naast onze groep zijn er nog 2 mensen aangemeld dus we zitten nu met 10 echt helemaal vol!
Helaas kan ik Anita niet mailen want ik kan nergens een mailadres vinden noch een pb dus Anita, mocht je via deze site gereageerd hebben en dit lezen, neem even contact met mij op. Ik ga ma. ochtend weg en vrijdag door naar Biddinghuizen dus ik ben dan niet meer te bereiken!
Anja kan idd alleen van zo op ma slapen. Tot ziens allemaal! Groeten Nicolien

Plaats reactie