Maïsdoolhof met opdracht + zeehondencreche

Gesloten
Hendrik Ritsema
Berichten: 251
Lid geworden op: 23 feb 2006, 17:43
Provincie: Groningen

Maïsdoolhof met opdracht + zeehondencreche

Bericht door Hendrik Ritsema »

Locatie: Bloemen-Boerderij
Adres: Dikemaweg 10
Plaats: Saaxumhuizen
Verzamelplaats/tijd: 13.00-13.30 uur verzamelen bij de Bloemen-Boerderij.
Aanmelden voor: 20 september
Kosten:
3 Euro voor het doolhof,
2 Euro voor zeehondencreche,
2,50 Euro voor deelnamekosten.
Eten + drinken voor eigen rekening.


Omschrijving activiteit:
Op het terrein van de bloemenboerderij in Saaxumhuizen is een maïsdoolhof aangelegd.
Saaxumhuizen ligt op 3 km. afstand vanaf Pieterburen, bekend om de zeehondencreche.
Het doolhof is maar liefst 3 ha. groot. De hoogte van het mais is ongeveer 2,5 meter.

Je krijgt de opdracht mee om binnnen een bepaalde tijd in dit doolhof op zoek te gaan naar acht "dieren".
Dit is een uitdaging voor zowel jong als oud, waarbij de kans op verdwalen zeker aanwezig is.
Eenvoudig is het zeer beslist niet en het is een superleuke activiteit wat je echt een keer gedaan moet hebben.
Ook het wedstrijdelement is aanwezig, want we worden opgesplitst in kleine groepjes.

Als iedereen de uitgang van het doolhof weer heeft kunnen vinden, gaan we naar Pieterburen, waar we een bezoek brengen aan de zeehondencreche.
Voor de liefhebbers gaan we ook in Pieterburen eten.

Mocht het weer een spelbreker worden, dan wordt deze activiteit een week uitgesteld.
Schroom dus niet om (voor het eerst) mee te gaan met deze supergezellige activiteit en meld je aan dmv een Privé-Bericht of door hieronder een nieuwe reactie te plaatsen.
Vermeld ook of je meegaat te eten.

Leeftijd: 25-45 jaar

Eltjo N
Berichten: 26
Lid geworden op: 23 mar 2006, 01:46
Provincie: Maak een keuze...

re: Maïsdoolhof met opdracht + zeehondencreche

Bericht door Eltjo N »

Zet mij maar op de lijst.
Ik neem mijn GPS wel mee :)

Noteer mij ook voor eten

Gesloten