Instituut voor Beeld en Geluid + uitzending Kassa bijwonen

Gesloten
Hendrik Ritsema
Berichten: 251
Lid geworden op: 23 feb 2006, 17:43
Provincie: Groningen

Instituut voor Beeld en Geluid + uitzending Kassa bijwonen

Bericht door Hendrik Ritsema »

Locatie: Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid
Adres: Media Park, Sumatralaan 45
Plaats: Hilversum
Verzamelplaats/tijd: Media Park, Sumatralaan 45 verzamelen om 11.00 uur, binnen nabij de ingang.
Aanmelden voor: reservering GESLOTEN
Kosten: 25,00 Euro + 2 Euro deelnamekosten voor de clubkas. De prijs is inclusief een warme maaltijd.


Omschrijving activiteit:
Een groot deel van het Nederlands audiovisueel erfgoed ligt opgeslagen in de kelders van het Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid. In de depots ligt meer dan 700.000 uur radio, televisie, film en muziek. En dagelijks groeit het archief: uitzendingen ‘stromen’ digitaal binnen en particulieren en instellingen vertrouwen hun collecties toe aan Beeld en Geluid. Eind 2006 openden we onze deuren voor het grote publiek met de Beeld en Geluid experience. Ruim 430.000 bezoekers wisten hun weg al te vinden naar deze publieksattractie.

Samen met uw virtuele gids maakt u daar een multimediale ontdekkingtocht door de wereld van televisie en radio. Bekijk programma’s uit uw jeugd, doe een screentest of presenteer het journaal. Het kan allemaal! Als u een voorproefje wilt kunt u ook kijken op www.beeldengeluid.nl
Na deze belevenis staat een buffet klaar met een warme maaltijd. Rond 18 uur loopt u naar de nabijgelegen studio waar u VARA's consumentenprogramma 'KASSA' live bijwoont, gepresenteerd door Felix Meurders.

We combineren een bezoek aan de media experience en willen een televisie-opname van Kassa bijwonen.
Beleef ook een compleet dagje achter de schermen op het Media Park!
Kassa is hét consumentenprogramma van de VARA. Bezoek een opname, ga mee met een rondleiding en ontmoet Felix Meurders.

Ben je vara-lid, geef het even door, want dit bespaart je 2 euro.


[hide]
  1. Deelnemerslijst:
  2. Hendrik Ritsema
  3. Eltjo N
  4. Harry V
  5. Reinder K
[/hide]
Laatst gewijzigd door Hendrik Ritsema op 19 jan 2009, 23:35, 2 keer totaal gewijzigd.

Harry V
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 mar 2006, 01:53
Provincie: Maak een keuze...

re: Instituut voor Beeld en Geluid + uitzending Kassa bijwon

Bericht door Harry V »

Hoi Hendrik,

ik doe mee. Ik heb nog een dagkaart voor goedkoop treinen door Nederland en deze komt nu goed van pas.

Groetjes, Harry.

Hendrik Ritsema
Berichten: 251
Lid geworden op: 23 feb 2006, 17:43
Provincie: Groningen

re: Instituut voor Beeld en Geluid + uitzending Kassa bijwon

Bericht door Hendrik Ritsema »

Inmiddels hebben we 4 deelnemers.
Wie nog meewil moet snel zijn i.v.m. reservering.
Te lang gewacht = Pech gehad.

Je kunt hieronder een "nieuwe reactie" plaatsen of mij een PB (Privé Berichtje) sturen en je aanmelden voor deze activiteit.

Eltjo N
Berichten: 26
Lid geworden op: 23 mar 2006, 01:46
Provincie: Maak een keuze...

re: Instituut voor Beeld en Geluid + uitzending Kassa bijwon

Bericht door Eltjo N »

Hoi hendrik.
ik geef me op voor deze activiteit naar hilversum lekker een dagje eruit.
groetjes eltjo.

Gesloten