ENSCHEDE-sportief 1 week verschoven

Gesloten
Meindert M
Berichten: 498
Lid geworden op: 22 mar 2006, 13:07
Provincie: Friesland

ENSCHEDE-sportief 1 week verschoven

Bericht door Meindert M »

Locatie: kunstijsbaan Twente te Enschede en recreatiebad Aquadrome te Enschede
Adres:
Plaats:
Verzamelplaats/tijd: treinstation Enschede Drienerlo / 13.30 uur
Aanmelden voor: 26 nov.
Kosten: entree ~ €5,-


Omschrijving activiteit: Schaatsen en zwemmen in Enschede.
Voor de schaatsliefhebbers is er de mogelijkheid om in Christensingles-verband kennis te maken met de nieuwe 400m-kunstijsbaan en voor degenen die liever in het water zich willen vermaken is er het tropisch zwembad.
Bij het schaatsen is 1 van de deelnemers schaatsdocent en zij is bereid schaatstips te geven.

Schaatsen zijn te huur: Noren €5,50 en vaste schaatsen €8,50.
In het zwembad is geen mogelijkheid tot baanzwemmen.

Nadien is er de mogelijkheid om gezamenlijk te gaan eten (Hollands of Chinees).

Treinstation Drienerlo kent een halfuurdienst met Hengelo/Almelo/Zwolle. In Hengelo en Almelo is overstap mogelijk voor de intercity van en naar Deventer.

De ijsbaan is vlakbij het station. Voor het zwembad geldt dit niet. Voor vervoer daar naartoe wordt gezorgd.

Aanmelden kan door op ''Nieuwe reactie'' te klikken (bovenaan de pagina); ieder lid kan jou reactie ook lezen;
of door op ''Pb'' (= prive bericht) te klikken (onderaan de pagina); alleen de ontvanger kan jouw bericht lezen.

Als er minder dan 6 aanmeldingen per activiteit zijn, vraag ik iedere aanmelder of hij of zij nog mee wil doen.

Groet
Laatst gewijzigd door Meindert M op 20 nov 2008, 15:05, 6 keer totaal gewijzigd.

Gast

re: sportief zijn in Enschede

Bericht door Gast »

Hoi,

Ik had me opgegeven voor deze activiteit, maar kan hem nergens terug vinden?

Groet Stina

Meindert M
Berichten: 498
Lid geworden op: 22 mar 2006, 13:07
Provincie: Friesland

re: sportief zijn in Enschede

Bericht door Meindert M »

Hallo Stina,

Probeer eens te klikken op de knop Envelop die boven op de pagina staat in een rij van meer knoppen.
Die rij zie je als je een activiteit bekijkt. En klik dan eens op de knop Sendbox of Outbox.

Groet

Gesloten