Wadlopen, zwerftocht vanuit Pieterburen

Gesloten
Gast

Wadlopen, zwerftocht vanuit Pieterburen

Bericht door Gast »

http://www.solcon.nl/inktvis/wad14.jpg

Locatie: Het waddengebied bij Pieterburen

Verzamelplaats/tijd: Kantoor Dijkstra Wadlooptochten Hoofdstraat 118 Pieterburen.
Om 12.45 uur. Zorg dat je een half uur van te voren aanwezig bent.

Aanmelden voor: zo snel mogelijk
Kosten: €11,50
Vanwege reservering en deelnamezekerheid mag je het geld overmaken op 38.65.83.455 t.n.v. D Busweiler met als betalingskenmerk 'wadlopen'


Omschrijving activiteit:


Ben je niet vies van een beetje modder? Wadlopen brengt je in een ongekend wijds landschap, op een moment dat de natuurelementen ons daar toelaten. Zij bepalen op het wad het levensritme en ieder die zich in dit getijdenlandschap wil begeven zal zich hier aan moeten aanpassen. Daarom, als je eens wilt wadlopen moet over een beetje conditie beschikken, en niet bang voor enige bevuiling van het onderlijf. Bij voorgaande keren zijn een aantal blijven steken in de blubber, en die hebben we achter moeten laten.
Het is een hele ervaring om dit eens mee te maken, maar let wel! Het is een hele populaire sport en het aantal deelnemers is beperkt, vooral in de maanden juli en augustus.
Om 12:45 zetten we onze voetjes is de zwarte zuigende blubber. Zorg dat je er een half uur van te voren bent. Als je een paar uur eerder in Pieterburen bent, kan je nog een kijkje nemen bij de zeehondencrèche. Niet ver daarvandaan is ons afspreekpunt.
De drescode is heel streng, namelijk: korte broek en hoge gympen.
En neem ook wat eten en drinken mee voor onderweg. Neem ook maatregelen om je mobieltje en fototoestel droog te houden.
Telefonisch ben ik na 17.00 uur en in het weekeind (behalve tijdens kerktijd op zondag) bereikbaar op 0636112974.

Kijk op http://www.wadloop-dijkstra.nl voor uitgebreidere informatie over het wadlopen en voorschriften hierover.
Laatst gewijzigd door Gast op 23 jun 2006, 22:24, 3 keer totaal gewijzigd.

Hendrik Ritsema
Berichten: 251
Lid geworden op: 23 feb 2006, 17:43
Provincie: Groningen

re: Wadlopen, zwerftocht vanuit Pieterburen

Bericht door Hendrik Ritsema »

Hoi Dirk,

leuke activiteit en zeker een aanrader om aan mee te doen.
Jammer dat ikzelf niet meekan omdat ik een kampweekend heb van gospelkoor Simi-Jadech.

Janna A

re: Wadlopen, zwerftocht vanuit Pieterburen

Bericht door Janna A »

Hoi Dirk,
Ik weet niet of ik dit allemaal goed doe, ... even wennen aan de site. Maar ik zou graag meedoen met het wadlopen. Kan dat nog? Zo te zien heeft nog niemand zich aangemeld...?... Mooi is dat! Ik weet nog iemand die mee wil, moet die zichzelf aanmelden?
Groetjes, Janna

Jacomien B

re: Wadlopen, zwerftocht vanuit Pieterburen

Bericht door Jacomien B »

Hoi,

Het lijkt me leuk om mee te gaan met wadlopen maar ik ben te laat om me op te geven. Ja je raad het al: mijn vraag is of dat nog kan. Ik ben nog met iemand in overl eg die eventueel ook mee zou kunnen. Hoe gaan jullie er trouwens mee om als er weinig aanmeldingen zijn?
Gaat de activiteit sowieso door, of heb je een minimaal aantal deelnemers?

Ik wacht af..
Jacomien

Gast

re: Wadlopen, zwerftocht vanuit Pieterburen

Bericht door Gast »

Niet iedereen heeft zich via Christensingles opgegeven
Het heeft ook vermeld gestaan in het ND
Er hebben zich nog twee dames voor het wadlopen aangemeld.
Ik hoop een clubje van 10 mensen bij elkaar te krijgen. maar met 8 zou ik ook tevreden kunnen zijn.
Met Janna en Jacomien zijn we in totaal met z,n vijven.

Probeer anders nog wat vrienden te vragen om mee te gaan.

De aanmeld datum hangt sterk af van of het bij de wadloopvereniging volgeboekt is.
Om deelnamezekerheid te hebben vraag ik een vooruitbetaling. Anders zit ik met een financiele strop als als men onbetaald wegblijft. Op de site van Dijkstra wadlopen http://www.wadloop-dijkstra.nl/pages/frameset.htm kan je zien of de wadlooptocht ( in dit geval zwerftocht van 8 juli) volgeboekt zit of niet. ( rode data is volgeboekt)

Kijk anders even op www.solcon.nl/inktvis
Je treft daar ook een aanmeldingsformulier aan.

Peter de J

re: Wadlopen, zwerftocht vanuit Pieterburen

Bericht door Peter de J »

Hallo Dirk,

Hoorde van Janna, dat jullie in juli gaan wadlopen.
Lijkt me erg leuk.
Hoor graag of dit nog mogelijk is.

Groeten,


Peter

Gast

re: Wadlopen, zwerftocht vanuit Pieterburen

Bericht door Gast »

Hoi Peter,
Als jij, Janna en Jacomien zich nog even aanmelden voor deze activiteit, hebben we al een leuk clubje wadlopers van 6 mensen bij elkaar van 4 dames en 2 heren.
Kijk even op www.solcon.nl/inktvis en klik op aanmelden,
Dat geld ook voor Janna en Jacomien.
Gegevens invullen, dan kan ik jullie ook bereiken voor afspraken.

Beheerder
Site Admin
Berichten: 250
Lid geworden op: 21 feb 2006, 13:06
Provincie: Groningen

re: Wadlopen, zwerftocht vanuit Pieterburen

Bericht door Beheerder »

Hoi Dirk,

Als de deelnemers hier aangeven dat ze meewillen, zet ze dan even in de deelnemerslijst als bevestiging dat ze zich voor deze activiteit hebben opgegeven.
Dubbele aanmelding is hiervoor niet nodig omdat adressen van deelnemers hier al bekend zijn.
Zet ook even de deelnemers van je eigen club erbij, zodat iedereen weet hoe de stand nu is.

Gast

re: Wadlopen, zwerftocht vanuit Pieterburen

Bericht door Gast »

We hebben nu 9 deelnemers voor deze activiteit.
Als je nu nog mee wilt doen, moet je je zelf aanmelden bij Dijkstra Wadlooptochten, met vermelding van dat je bij het clubje van Dirk Busweiler wilt voegen.

Stuur wel even een mailtje naar inktvis@solcon.nl

Gesloten