wandelen en uit eten

Gesloten
Gerrie P

wandelen en uit eten

Bericht door Gerrie P »

Locatie: station Naarden-Bussum
Adres: station
Plaats: Naarden Bussum
Verzamelplaats/tijd: 13.00
Aanmelden voor: 14 mei aub met vermelding wel/niet mee eten ivm reserveren
Kosten: geen, alleen eigen consumpties en afsluitend diner


Omschrijving activiteit:
AFWISSELENDE LENTE-WANDELING DOOR HET GOOI OP ZATERDAG 17 MEI !

Als je ook zin hebt om midden in het voorjaar op een vrije zaterdag een mooie, stevige wandeling aan de noordzijde van het Gooi te maken, samen met andere wandelliefhebbers, moet je dit beslist verder lezen.
Wat is het plan ?
We verzamelen om 13 uur die dag pal voor het station Naarden-Bussum ( en we zijn herkenbaar aan het dragen van lichte petten). We hebben dan al geluncht of hebben brood en drinken bij ons. Om stipt 13.15 uur gaan we lopen. Eerst naar het oude vestingstadje Naarden, waar we over de vestingswallen heenlopend, een mooi zicht op hebben. Dan met een blik op het Gooimeer en weidevelden gaan we de Gooise bossen in en hebben we op/rond de Tafelberg een tea-break gepland. Vervolgens steken we de Bussumerhei over en via het breedste wildviaduct ter wereld bereiken we het Spanderswoud. Bij voldoende tijd en puf bekijken we nog enige landhuizen aan de rand daarvan én het bezoekerscentrum Schaep en Burgh van Natuurmonumenten, waar we ook pauzeren voor een glaasje.
Vandaar is het nog slechts een heel korte etappe naar het argentijnse restaurant El Verano in Bussum, vlakbij het spoor. Daar hebben we rond 18.30 uur tafeltjes gereserveerd voor een afsluitend etentje.
In onderling overleg zullen we tussen de 15 en 20 km wandelen die middag.



[hide]
  1. Deelnemerslijst:
    Mavis
    Rina
    Marianne
    Peter
    Gerrie
    [*Janneke]
[/hide]
Laatst gewijzigd door Gerrie P op 14 mei 2008, 20:26, 2 keer totaal gewijzigd.

Mavis W
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 jan 2008, 16:16
Provincie: Maak een keuze...

re: wandelen en uit eten

Bericht door Mavis W »

Hoi Gerrie,

Lijkt mij een mooie omgeving om te wandelen, leuk dat jij het initiatief neemt om het te organiseren.

Hierbij meld ik me aan voor de wandeling en het etentje daarna.

groetjes,

Mavis

Janneke T

re: wandelen en uit eten

Bericht door Janneke T »

Ha, ik wil ook mee. Mijn naam is Janneke en ik ga nu een uitdraai maken van de gegevens.
Ik kies voor 15 km maximaal (is al ruim 4 uur met stops), ben al "wat ouder" en heb niet direkt het plan om mee te eten.
Ik vertrek vanaf Den Haag per trein, wie gaat er mee?

Annet H
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 mei 2007, 19:37
Provincie: Maak een keuze...

re: wandelen en uit eten

Bericht door Annet H »

Ik heb best wel zin om a.s. zaterdag mee te gaan.

Graag zou ik eerst willen weten hoe groot de groep ongeveer is?

Beheerder
Site Admin
Berichten: 250
Lid geworden op: 21 feb 2006, 13:06
Provincie: Groningen

re: wandelen en uit eten

Bericht door Beheerder »

Hoi Annet,

gewoon meegaan.
Met een kleine groep kan net zo gezellig zijn als met een hele grote groep.
Laat het geen beoordeling zijn of je wel of niet meegaat.

Janneke T

re: wandelen en uit eten

Bericht door Janneke T »

Het zal wel heerlijk fris zijn na regen en heerlijk ruiken onderweg, maar ik ben nu niet meer zo vast besloten om mee te gaan want behalve een beetje regen zijn er nog andere externe factoren die zijn gaan meewegen (heeft niets met de groep of organisatie te maken), dus wacht niet op mij als ik er niet op tijd ben. Sorry, Janneke

Gesloten