Heb jij al een foto in je profielpagina?
CS met foto |
CS zonder foto |
Upload ook jouw foto in je profielpagina en je kunt de echte foto's van leden bekijken.
| Vorige activiteit :: Volgende activiteit |
| Auteur |
Bericht |
Lydia W
Provincie: Zeeland
|
Activiteit: Strand/boswandeling Walcherse zuidkust Geplaatst: Zo 31 Jan 2010 22:19 |
|
|
Leeftijdsgroep: nvt
LocatieWalcherse zuidkust
Adres:
Plaats: Vlissingen
Verzamelplaats/tijd: Station Vlissingen (eindstation), start wandeling om 13.00 uur.
Aanmelden voor: maandag 1 maart
Kosten: € 2,50
Omschrijving activiteit: Wie heeft er zin in een flinke strand-boswandeling van ongeveer 15 kilometer langs de Walcherse kust? Na afloop is iedereen van harte welkom om bij mij, Lydia, gezellig pannenkoeken te komen eten. Mocht de afstand te lang zijn, dan kunnen we deze nog wat inkorten. Graag aanmelden vóór 1 maart, bij mij, Lydia, via deze site, onder vermelding van je naam en telefoonnummer.
DOOR TE WEINIG AANMELDINGEN, IS DEZE ACTIVITEIT GEANNULEERD, HELAAS. DE VOLGENDE KEER BETER!
Groetjes,
Jean-Paul en Lydia
Wanneer je wilt meedoen aan deze activiteit, plaats je hieronder een  Eventueel kun je ook een privé-bericht sturen aan de organisator.
Twijfel niet om je tijdig aan te melden voor een activiteit. Het zou jammer zijn dat bepaalde activiteiten niet doorgaan, terwijl hier wel voldoende interesse voor bestond. Elke activiteit trekt weer nieuwe deelnemers, dus jij bent meestal niet de enige die voor het eerst meegaat. Kun je er moeilijk komen met openbaar vervoer? Meld dit. Misschien kun je met iemand carpoolen. We hopen je spoedig bij deze activiteit te ontmoeten.
|
Laatst aangepast door Lydia W op Wo 03 Mrt 2010 23:42 |
|
| Naar boven |
|
 |
Jean-Paul W
|
Activiteit: re: Strand/boswandeling Walcherse zuidkust Geplaatst: Wo 17 Feb 2010 13:36 |
|
|
Hier aan de kust, de zeeuwsche kust.
Ik wandel gezellig mee dus.
Jean-Paul. |
|
| Naar boven |
|
 |
Remco W
|
Activiteit: re: Strand/boswandeling Walcherse zuidkust Geplaatst: Za 27 Feb 2010 1:23 |
|
|
| hi, ben nieuw hier, helaas kan ik niet mee wandelen. woon wel in vlissingen, maar moet werken... dus deze doe ik niet mee... volgende keer misschien... |
|
| Naar boven |
|
 |
|
|